Jag stödjer rosa bandet!

Jag tycker att detta är något som alla borde köpa. Det kostar 25:- och det är ingenting. Bröstcancer och cancer överhuvudtaget är det värsta jag vet. Både min farmor och mormor gick bort i cancer (dock inte bröstcancer) inom loppet av 6månader och det är det värsta som någonsin hänt mig. Jag ska verkligen börja skänka mer pengar till cancerforskning och sådär, för det är det hemskaste som kan hända en familj och en människa. Nu ska jag i varje fall köpa ett armband på Guldfynd också, ett rosa bandet armband. Får se om jag shoppar loss bland annat också, lindex har ju "rosa bandet kläder", det kanske finns något där. :)



Se till att ni stödjer detta genom att minst köpa en sån här vacker brosch. Tänk vad det kan göra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda altertiven och rösta! Tack på förhand! :)



Kram

/Rebecca

2009-10-04 @ 15:06:07
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0