Lov

Nu har jag äntligen börjat mitt efterlängtade lov, underbart och som jag har längtat. Ligger just nu i sängen och myser, väntar på att bästis Linda ska vakna till liv men det verkar vara på väg.

I lördags jobbade jag ju som sagt och det var super kul, trots att jag var så otaggad man kan vara. Allt var så himla vackert, dukningen som jag gjorde och hela allt. Jag längtar bara mer och mer till min dag när jag hjälper till på bröllop. Allt gick jätte bra och jag fick höra att jag hade varit riktigt duktig, vilket värmde. Jag känner mig ju rätt osäker när det gäller servering, men vill lära mig.




Igår så vaknade jag upp klockan nio, trodde jag. Snarare så var klockan åtta. Vintertid! Åt frukost innan jag gick och la mig och sov igen till tio. Vid tjugo över tio så började jag och pappa jobba, ställa tillbaka alla borden där dom skulle stå. Fick även sms av Linda som undrade om jag ville dra på bio. Är jag den som bangar? Nej.
Innan vi åkte hem så satte vi oss med Monica för en snabb fika, tårta från bröllopet kan man ju ej tacka nej till.
Väl hemma så duschade jag och tvättade håret, samt fixade mig. Lagom till jag va klar så kom Lindiluu som övningskörde till mig. Vi bestämde oss för film som började 20.40 på Sergel och bestämde att vi skulle åka till Kista och kolla affärer och äta innan. Super mysigt hade vi det, och filmen var sjukt bra. Jag grät som en tok under bion, som i princip hela biosalongen gjorde, alla utom Linda och killarna typ. "Allt för min syster" kan jag verkligen rekomendera!


hittade min första Lussekatt för i år, var tvungen att köpa. Gud så god den var, gudomlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0