Någon gång kanske blir den första?

Jag har aldrig vunnit en tävling, men tänkte att jag skulle tävla nu och kanske för första gången också vinna? Det är ju vad man kan önska att man skulle göra i varje fall.

Jag har länge velat prova att bleka mina tänder, få dom så där härligt snyggt vita, men är man en fattig student med begränsat med pengar så har man helt enkelt inte råd. Att köpa tandblekning har inte varit något jag prioriterat även fast jag verkligen skulle vela prova. Skulle vara så himla skönt att kunna le och visa tänderna och stråla som jag brukar göra, och faktiskt vara nöjd med tänderna. Jag har länge som liten haft väldigt mycket problem med mina tänder då jag fick dom alldeles för tidigt jämfört med vad man egentligen ska. I och med detta så är vissa av mina tänder väldigt konstiga och jag tycker inte riktigt om en del av dom. Även om jag lärt mig att acceptera att tänderna ser ut som dom gör så hade jag velat "belöna" mig lite för att älska dom genom att bleka dom. Därför vore det riktigt roligt om jag för första gången i mitt liv kunde få chansen att vinna en tävling, en tävling som jag faktiskt skulle bli riktigt glad för.

Vill du också tävla, så kan du göra det här.



Easewhite heter denna tandblekning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0