nu skriver jag så här sent igen

Ska faktiskt snart gå och lägga mig, men bara snart haha. Tänkte berätta lite om min dag först. Har ju nämligen haft två kunder på salongen idag. Mamma kom ju in till stan, hon är nämligen sjukskriven, så jag blev bjuden på lunch innan vi gick tillbaka till salongen där jag klippte henne. Jag tycker att det blev bra, även om det kunde blivit bättre men hon har så svårt hår. En timme efter att mamma hade dragit så kom min handledares syster som jag färgade utväxt på och fönade hennes hår rakt. Båda blev väldigt nöjda och det är det viktigaste. Har även fått mycket komplimanger från min handledare Yasmine, hon berättade även för mamma hur duktig jag var. Super roligt att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0