Plugga är inte min grej

Jag ligger i min säng och har nyss ätit middag med min bror, som vi faktiskt också hjälptes åt att göra tillsammans. Det var till och med hans idé. Ibland kan min bror, och jag får ibland dåligt samvete över hur jag kan vara mot honom. Men alla har sina orsaker till att vara dom man är, oavsett vad man gör och mot vem. Så är det. Nu tänkte jag försöka att plugga, har försökt lite innan men har inte kommit så långt. Att plugga är verkligen inte min grej och jag är inte gjord för det. Jag gör alltid allt annat utom att plugga. Det är alldeles för tråkigt med antikens litteratur, blä! Men får väl försöka, vill inte ha IG och behöva göra om. Så G ska jag klara i varje fall.


Kommentarer
Postat av: tuldi

vad har du för sött på dig? en kjol? :)

2009-10-26 @ 15:48:40
URL: http://minnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0