saknar dig

Åh vad jag är trött alltså. Klockan ringde ju 06.45 imorse eftersom att min garderob gapade tom. Hade alltså tvättstugan tidigt imorse och fick gå upp tidigt. Kan säga att jag verkligen inte gick upp med ett leende riktigt. Frös som en tok och ville bara krypa ner i sängen igen. Vid halv tio när tvätten var klar så mötte jag upp Sofia vid gymmet där vi körde lite styrketräning. Super skönt! Där efter så drog vi till skolan för bilden innan vi slutade för dagen. På väg hem så lämnade jag in min tre-mobil som jag låste upp eftersom att söta lilla jag ska ge den till pappa eftersom att han behöver en ny mobil och jag använder inte den där. Åkte sedan hem och vilade en timme innan jag drog ut på en promenad. Så himla skönt att ba gå vid viken.

Imorgon har jag ganska mycket att göra på salongen, 2st egna kunder. Ska klippa mamma, vi äter även lunch tillsammans, sedan ska jag färga utväxt och klippa min handledares syster. Super roligt! :)


detta gjorde jag på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0