SATS



Imorgon klockan 11 så ska jag och pappa vara på SATS Medborgarplatsen där vi ska fixa mitt gymkort och jag ska köpa några lektioner med en personlig tränare. Detta känns verkligen jätte bra, även om det känns lite små läskigt att byta gym. Men jag har ju bestämt mig att investera lite i mig själv, genom att ge mig själv en personlig tränare som jag kommer att betala själv. Jag nöjer mig inte med en vanlig gyminstruktion för jag vill att någon verkligen ser vad jag behöver göra för att nå mina mål. Jag behöver ha någon som kickar igång mig och som står bredvid och verkligen pushar mig så att jag kommer i rätt riktning. Detta kommer att vara det bästa jag någonsin lagt mina pengar på, för detta är verkligen något som jag kommer att vara tacksam över att jag bestämt mig för. Nu jävlar kör jag, och nu jävlar ska jag klara mina mål och bli helt nöjd! Detta gör jag för min egna skull och inte för någon annans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0