SF here I come

Idag när jag var på SEB banken för att sätta in pengar (nu tänker säkert Catrin "Linda, du är så jävla vuxen") så kom det fram två killar till mig och frågade om jag ville vara med i en undersökning. Visst sa jag, bara man inte behöver vara 18år så. Där fick jag i varje fall ge mina åsikter på något erbjudande. Det var två olika "erbjudanden" som man kunde spara 70:- respektive 300:- på. Det där man sparade minst hade man bara betalkort (internetbank, telefonbank, tillgång till sparande konton) och det andra där man enligt dom skulle spara mer var det även ett kreditkort med. Jag förklarade för dom att jag är väldigt anti kreditkort eftersom att jag ser det som lurendrägeri och tycker att man inte ska köpa saker på kredit, har man inte råd så får man vänta enligt mitt tycke. Som tack för hjälpen efter denna undersökning så fick jag två stycken biocheckar, väldigt snällt och behövligt nu i den ruskiga hösten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0