Söndag

Nu har jag precis ställt in min middag i ugnen, så om 10-15min så är det middag för mig. Lagom till One tree hill faktiskt.

Idag har jag haft en ordentlig slapp dag. Började dock dagen med att vika alla mina kläder och lägga in dom i garderoben. Tvättade ju i måndags och kläderna hade ännu inte fått sin plats haha! Nu ligger dom i varje fall där dom ska, och inte på gästsängen som dom gjorde förut.
Resten av dagen har jag verkligen slöat. Har legat i min säng och lyssnat på lugn musik och bara tänkt faktiskt, tänkt och fantiserat mig bort. Så himla skönt att göra det ibland. Söndagar är ju faktiskt en dag då man får ligga i sängen hela dagen i pyjamas om man vill, i varje fall enligt mig.

Vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0