Dröm

Allt som du så länge velat ska hända, det händer. Du är lyckligare än någonsin och verkligen känner glädjen som sprider sig från tårna, uti fingerspetsarna och hela vägen upp till huvudet. Ingen kan göra något för att få dig att må dåligt. Dagen du väntat på är här. Sedan vaknar du upp.

Drömde en så underbar dröm i natt. Något jag såå länge velat ska hända, något jag drömmer och tänker på konstant. Det var så freaking wonderful och jag var så lycklig. Det kändes så verkligt och äkta. Mina ögon glittrade, så där som dom bara gör av en orsak. Dom glittrade som den vackraste diamanten du kan tänka dig. Jag hatar att sedan vakna och inse att det inte var på riktigt, att det bara är att fortsätta att vänta. Vill bara gråta när sånt händer, men det gör jag inte. Inget blir bättre av att gråta, inte när det gäller det. Tro mig, jag vet! Men jag vet att det kommer att vara på riktigt en dag, en vacker dag. Det kommer nog vara den lyckligaste dagen i mitt liv.





detta väggord ska jag även sätta ovanför min säng, så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0