GÄSTBLOGG

Hejsan på er folket! Det är Lindas vän Sofia som talar! :)

Vår älskade Linda är ute på nattliga äventyr, får tyvärr inte avslöja vart och med vem men jag tror hennes närmaste vänner kan gissa ;) (skriv ingenting i kommentarerna, tack) Hur som helst så tänkte jag bara berätta att hon lever och så vidare! :)

Kan ju berätta lite om hennes dag nu när vi ändå håller på, umgås ju med tösen varje dag så lite koll har jag allt på henne :)

Imorse mådde Linda väldigt illa, men hon gick upp, och kämpade sig till skolan iallafall, där vi hade en svenska lektion med vår otroligt knäpp/roliga lärare. Det gick hyffsat fort iallafall. Well, efter det så hade vi fördjupning klippning där Lindan var duktig och klippte på väldigt snabb tid då hon sprang upp till Sirpa med vår vän Catrin! (Titta vilken koll jag har) Lektionen var rolig, och hon fick bra på sin klippning :) Det är ju huvudsaken.

Linda hade också ont i ryggen idag, illa :( Vi får hoppas att det har gått över och att det är okej med henne imorgon!

Efter skolan så drog jag med mig min vän till stan där jag behövde uppdatera garderoben med en jacka, byxor och lite sånt. Två påsar fick jag med mig hem och Linda kom hem med en liten mössa med en rosett, förvånade? :) Inte jag iallafall.

Vill passa på att önska grattis till Lindas söta vän LINDA LUNDIN som fyller år idag, det tycker jag vi hurrar förr. HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!! Hoppas du haft en bra dag :)

Ja, och till er alla, ha en bra kväll och kram på er!



Älskar dig tjejen!

/SOFIA


Kommentarer
Postat av: Lundin

TACK SÅ MYCKET :D !

jag har haft en dunder mysig dag <3

2009-09-21 @ 22:51:02
URL: http://mycrib.blogg.se/
Postat av: Catrin

Bra jobbat sofia! :)<3

2009-09-22 @ 14:56:26
URL: http://casia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0