Go och glad

Nu har jag precis kommit hem från salongen. Tog faktiskt en promenad hem, typ 1h tog det. Super skönt verkligen. Så himla vackert att gå över Västerbron och blicka ut över vattnet bort mot Gamla stan. Super mysig promenad att ta, älskar att gå i Stockholm där man har pulsen av människor, vackra hus och vacker utsikt över vattnet. Så mysigt att sedan gå genom tantolunden och vid vattnet bort mot bron över till Årsta. Så himla härligt!

Idag har jag i varje fall fått lägga en bottenfärg på min handledare Yasmines syster, super roligt :). Har även gått lite ärenden, hjälpt till och hållt på. Marina hjälpte mig även att klippa till min hemska uppklippning som en tjej i trean hade klippt. Hur lyckas man klippa 1cm längre på ena sidan är då min fråga? Och enligt min ena lärare så var det inget fel på klippningen. Eller, är du dum eller? Skönt att ha en riktig klippning nu, ska fasiken bara låta frisörerna på min salong att klippa mig. Nöjd är jag i varje fall. Men det roligaste på dagen var att få reda på att Elin ska ha tvillingar, är så himla glad för hennes skull och det ger verkligen svar på varför hon har så stor mage och mått så dåligt under hela graviditeten. Grattis Grattis! Ett himla babyboom nu på salongen, Marina ska ju ha om 4veckor, och Elin är i 4:e månaden med twinsen. :) Älskar barn och blir såå sugen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0