Godnatt

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska ju vara på salongen hela dagen imorgon, så man lär vara pigg ju.

Har hunnit med två riktigt bra saker idag, eller i eftermiddag/ikväll med pappa. Så bra att mina papper om körkortet skickas in imorgon, och så fort mitt körkortsbevis kommer så ska jag starta med mina körningar. Mycket körande ska det bli nu. Sedan så har jag hunnit med en sak jag länge velat göra, får se om jag avslöjar det eller håller det för mig själv. Så ni som vet behöver inte avslöja nu. haha

Men nu ska jag nana kudde faktiskt. Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: malin

Har du piercat naveln? ;)

2009-09-16 @ 06:18:54
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0