Hallstavik

Gårdagskvällen och natten spenderades i Hallstavik hos söta Alexandra. Jag och Sofia åkte med henne hem, super mysigt. Alexandras kompis Isabella fyllde år igår, så vi drog dit för att gratta henne. Att ta oss dit var en upplevelse i sig haha. Vi hade nämligen bestämt oss för att cykla, så att vi kunde bege oss hemåt exakt när vi ville. Eftersom att jag är minst (egentligen Alex) så skulle jag ta den minsta cykeln. Det gjorde ju inte mig något alls, men märkte fort att det var punka på ena hjulet. Då bestämmer jag mig för att ta den ännu mindre cykeln, trots att Alex tycker att jag inte ska behöva det. Jag cyklar och byter till den lilla söta och cyklar tillbaka till Alex och Sofia. Jag märker direkt att denna cykel har punka på båda däcken haha. Men jag bestämmer mig att cykla på den ändå, jag är en kämpe. Alexandra gullungen frågade om det verkligen var säkert, och jag sa ja för vi va ju tvugna att komma iväg någon gång. Vi hann inte så jätte långt då vi möter Alexandras mamma och bestämmer oss för att vända om och be om skjuts. Alexandra och vi alla bestämde att det inte riktigt fungerade att jag skulle cykla på den där. Vid detta tillfälle var jag verkligen HELT slut! Har aldrig haft så hög puls kändes det som, och mina ben var som överkokad spagetti. Snälla söta Alex erbjöd sig att vi kunde byta cykel på hemvägen, vilket vi gjorde. Det var som att sväva på moln, underbart!
Till slut så kom vi i varje fall fram till Alexandras vän där 2 andra vänner också var. Vi hade det väldigt trevligt och hennes brudar var super söta och gulliga. Var riktigt roligt att träffa dom :).

Tack Alexandra för att du är underbar :D!


Kommentarer
Postat av: alexandra!

DU ÄR UNDERBAR!!! <3

2009-09-26 @ 12:33:13
Postat av: unni

hallstavik, där bor ju fan jag :P

2009-09-27 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0