Har någon kastat mig in i en stenvägg?

Jag är så otrooligt trött och slut i hela kroppen. Skulle ha sprungit när jag kom hem idag, men jag orkade verkligen inte. Att stå upp på salongen från 10-18 tar faktiskt på krafterna när man inte gör så mycket. Det blir bättre när jag får mer kunder och mer att göra. Det roliga idag var i varje fall att jag fick göra en bottenfärg igen, sedan handla massor och skruva ihop ett bord haha. Jag gör mycket olika saker jag ;). Fick även med mig två olika produkter hem till mitt hår. Mitt hår är ju så förstört i topparna av massa blekningar. Så Yasmine och jag kom på att jag skulle prova att ha i en förbehandling och efterbehandling gjorda för rakpermanent för att verkligen återfukta mitt hår. Förbehandlingen vare keratin i som ska skydda håret riktigt bra har jag lärt mig och efterbehandlingen är ju som en ordentlig inpackning. Så jag satt med båda i 10-20min vardera, så håret känns faktiskt mycket bättre nu. Dock så luktade det inte speciellt gott. Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0