I knivsta

Nu har jag varit hos kiropraktorn. Ligger just nu i mammas soffa med hennes jätte dator :O. Den är ju bara en 15tums, vilket är normalt, men den är HUGE om man jämför med min 10.2tums haha.
Hos Magnus gick det bra. Han knäckte igenom hela min kropp och fixade till ordentligt. Ni anar inte hur mycket det knakar varje gång jag knäcker ryggen. Inte undra på att jag har haft ont som han sa. Mina skulderblad och mellan där var totalt överbelastde vilket har gjort att min nacke har försökt att avlast dom som nu resulterade i att nacken va totalt stenhård och jätte stel och även den överbelastad. Sjukt vad min kropp ska krångla. Men nu är det bra i varje fall.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv, äta naturgodis och dricka upp min yoghurt. Får se hur mycket jag orkar, är proppmätt alltså!
puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0