Min mage :(

Tror verkligen inte att det är bra att jag äter fil, gjorde ju nämligen det idag. Var tvungen att få i mig någonting i magen innan lektionen när jag hade gymmat. Fil var det enda ätliga, och som jag sagt innan så tror jag inte att jag tål det. Får alltid problem. Det har jag fått nu ikväll med. Tur att jag bara åt lite i varje fall. Ska kanske lägga av med mjölkprodukter helt, för min mage blir faktiskt svullen av det märker jag nu. Ska nog prova!

Nu ska jag i varje fall sova. Imorgon är det praktik :). Får inte glömma närvaropappret!!!

Kommentarer
Postat av: malin

samma sak händer för mig. ska prova laktosfri mjölk och se om det är så att jag är allergisk. har känt av massa mölkprodukter förut men aldrig gjort något åt saken.

2009-09-30 @ 12:56:27
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0