Myskväll

Nu sitter/ligger jag och Sofia i min soffa. Vi har precis kollat på en riiiktigt dålig film. Skit roligt att vi lyckades få en film som först inte ens startade och sedan hackade under hela filmen. Vilken tur alltså! Var inte meningen att vi skulle se film eftersom att jag först skulle hyra den och slog in mitt personnummer, då kom jag på att mitt leg var hemma. Då skulle Sofia ist hyra den, då var "alla exemplar uthyrda". Efter många om och men så fick vi filmen, och då fungerar den inte som den ska. Kul!

Blev i varje fall en väldigt lång och skön promenad på Djurgården idag. Riktigt fint där, och så himla härligt miljö. Jag vet vem jag ska försöka få med mig där någon dag/kväll ;). Mysigt värre!

Nu ska vi nog i varje fall sova, eller i varje fall jag. Imorgon blir det kanske Skansen med Sofias lillebror Ludwig, får se hur det blir när vi vaknar :). Godnatt!


se inte, hemskt dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0