9 dagar kvar

Idag har jag följt med Emelie och hennes kusin till Stinsen för lite shopping. Har aldrig varit där förut, så det var super roligt. Jag har dock kommit på att jag inte riktigt tycker om gallerior. Jag gillar när man får gå ut och in i affärer och får frisk luft mellan varje affär. Det känns mycket trevligare tycker jag. Men Stinsen var helt okej, mycket affärer så det var ju roligt. Tillät mig till och med att köpa ett par saker. Blev ett par shorts som jag slänger upp en bild på samt ett par jeansleggings som jag inte har bild på ännu. Himla härligt att kunna ha barnstorlekar. Leggingsen hittade jag nämligen på barnavdelningen, billigt och bra. Blev sedan lunch på Subway där jag charmade till mig en gratis liten chipspåse haha. En super trevlig dag måste jag säga. Tack Emelie och Tony för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0