Länge sedan

Har fått klagomål över att det inte uppdateras här, men händer så himla mycket just nu i mitt liv så jag orkar inte skriva här. Orkar inte och har inget att skriva, så ser ingen anledning till att tvinga mig till ännu mer måsten än vad jag redan har.

Min födelsedag var otroligt stressig, men sjukt värd när kvällen var slut. Verkligen TACK till Sofia, Alexandra och Catrin som åkte hem till mig och bakade och ordnade med allt när jag tatuerade mig. Ni anar inte hur tacksam jag är. Mycket folk kom och det var hur trevligt som helst. Så himla roligt att träffa sådant folk som man så sällan träffar, helt underbart. Jag fick även hälsa på min lilla kusin Frank som ligger i min mosters mage som sparkade några gånger till mig, längtar till det är min tur.
Fick otroligt mycket fina presenter alltså. Morgonen började med att mina fina vänner Sofia och Alexandra kom och plingade på dörren med sång, tårta och presenter. Underbara 18-års dag :).


Kommentarer
Postat av: Jess

Grattis i efterskott :))

2010-05-03 @ 22:43:35
URL: http://jessfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0