Nu är det vår och snart sommar

Helgen har varit helt underbar. Spenderade gårdagen först med pappa i stan, vi satt på Fridays i Kungsträdgården och åt lunch samt drack cider och öl i solen. Otroligt mysigt att få spendera lite kvalitets tid med älskade pappa. Vi åkte sedan hem och jag sprang ned i tvättstugan och tvättade rent alla mina kläder. På kvällskvisten efter maten så begav jag mig till min älskade pojkvän där jag spenderade kvällen och natten. Jag råkade göra misstaget att ta 4koffeintabletter för att jag inte skulle somna vid 22 så Michel fick handskas med en otroligt överpigg flickvän som hade svårt att somna. Tillslut så somnade jag i varje fall och vi vaknade vid 12.30. Under dagen har det inte hänt så mycket, vi städade lite innan vi tog en skön promenad i det underbara vädret till stationen. Jag åkte hem och älskling gick vidare till sin farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0