påsklov

Sitter just nu hos Michel och blir tvingad till att lyssna på hans beat. Kom precis hit, vi fick skjuts hit av pappa. Planerna med att vi skulle åkt med pappa ner till jönköping imorse ändrades. Michel har nämligen hjärnskakning tror vi efter en hemsk natt som jag helst vill glömma, så han behöver vila. Vi sov istället hela morgonen, jag gick upp vid 11 och duschade. Bakade sedan scones och dukade fram en rejäl frukost och gick och väckte Michel.

I eftermiddag/ ikväll så ska vi till Michels farmor med hans familj och äta middag. Det ska bli trevligt. Efter det så tar jag pendeln hem för att spendera lite tid själv. Kanske får städa mitt rum efter stökpellen.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0