Sängköp

Ligger just nu med huvudet på en spikkudde. Michel har nämligen tagit hit sin spikmatta och spikkudde så att jag kan använda det när jag vill. Han tkr att jag e för seg på att köpa en egen och han tkr synd om mig som har migrän nästan varje dag. Han är så underbar han.
Kom hem från Barkarby för ungefär 1,5h sedan. Vi var på Sova och beställde en ny säng till mig nämligen. Nu när jag har Michel så är en 105cm säng för liten så nu har vi beställt en 140cm säng till mig. Jätte skönt, och den är jätte fin. Efter besöket på Sova så passade vi på att äta på Ikea och sedan så övningskörde jag. Skit roligt är det och bra gick det.

Nu ska jag åka till min fina pojkvän :). Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0