hemsk historia

Ligger i min säng just nu och kollar på Efterlyst. Nyss så handlade det om en 19åriga Emma från Kristianstad som 15 november förra året blev så grovt misshandlad av sin ex-pojkvän att hon aldrig någonsin kommer att bli den samma som hon var. Hon blev så misshandlad att hennes liv hade varit slut om hjälpen kom 2sekunder senare än vad den gjorde. Idag har Emma vaknat från sin koma som hon legat i och kan inte prata, hon kan bara gå 10m med rullator. Hon kommer aldrig att bli återställd.

Det här gjorde mig så otroligt ledsen att höra. Har tidigare läst och hört lite om detta redan men inte så här detaljerat och utförligt. Detta är så hemskt, helt sjukt, jag förstår inte att en människa kan göra något sådant. Jag blir verkligen rädd för människor när jag hör sådana här historier. Det här kan hända vem som helst, du har ingen aning. Jag hoppas och tror på Emma. Jag hoppas att Emma blir så återställd hon kan bli, hoppas att hon verkligen kämpar på. Det finns de människor som är otroligt dåliga, som kan kämpa sig upp något otroligt mycket och få tillbaka sitt liv och det hoppas jag att Emma kan göra till viss del. Usch jag mår så dåligt när jag tänker på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0