Dag 1

Idag är det första dagen på min detox vecka/juicedieten. Ska bli väldigt spännande att se hur detta går och hur man mår osv. En detox ska rensa ur alla slaggprodukter ifrån kroppen och göra en pigg och glad. Att man även ska gå ner några kilon är heller inte fy skam.

Har precis gjort mina två första juicer, det ska även drickas tre till under dagen. Fem juicer per dag alltså. Denna smakade i varje fall super bra, den ena jag har smakat, den andra har jag inte smakat men den ser riktigt skum ut haha. Kan uppdatera er senare om hur den smakar osv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad nyfiken jag blir. Du vet ju att jag också är intresserad av sånt där. Vad kostar det? :) Du får berätta mer! Kram

2010-08-10 @ 13:18:09
URL: http://malinlarsjos.webblogg.se/
Postat av: Alsikebo

Problemet är ju när du väl börjar äta mat igen, då kommer du gå upp dom där kilona som du har gått ner... Om du inte håller dig till dieten jämt dvs :)

2010-08-11 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0