Alla hjärtans dag presenter, check

Nu har jag ordnat alla hjärtans dag presenter till min älskling, vad det är kan ni glömma att jag skriver i och med att jag vet att han läser ibland. Hoppas bara att han blir glad, men det tror jag.

Fick även mitt paket från h&m nu idag, det mesta åker tillbaka haha. Den långa jackan var för stor så den måste bytas storlek. Tröjorna var det värsta jag har sett alltså. Den blå hade guld glitter i hela garnet, och det finns inte någon tröja som är stickigare. Nu förstår jag anledningen till att den var på rea haha. Den lila var otroligt stor så den åker tillbaka. Bara jackan med trekvarts ärm, bikinitrosorna och knytskärpet som får stanna. Nu väntar jag bara på bikiniöverdelen och jeansshortsen. Gardinerna dumpade jag för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0