Gårdagen och dagen

Igår så var det först skola, dock bara en lektion tack vare att jag är i stort sett klar med mitt samhällskunskaps arbete. Den lektionen jag hade var i varje fall Småföretagande där vi just nu arbetar med UF företag. Det känns som att detta kommer att bli otroligt roligt och detta kommer att bli bra. Efter skolan så åkte jag snabbt till Skanstull och shoppade innan jag åkte hem. Väl hemma så duschade jag innan jag la mig och sov ett par timmar. Vid 18 så plingade det på dörren och utanför står min bonusbror Rikard som har varit i Canada och kom hem i torsdags. Han åkte dit i november-december och har varit där och åkt skidor i och med att han är extrem skidåkare. Super roligt att träffa honom. Fick även några presenter som jag kan visa någon dag. Träffa Rikard kunde jag inte göra så länge i och med att jag skulle vara hos min älskling klockan åtta. Vi hade det super mysigt, även om jag är en tjurpuppa när jag är trött som han fått märka haha. Men jag gjorde i varje fall ljusa slingor på honom, blev super fint. Natten blev lång och vi somnade sent. Att vi somnade sent märktes imorse när jag skulle försöka få upp älsklingen ur sängen, det var inte lätt kan jag säga. Efter 45 min av brottande, täckes fight och ett resultat av en as sur Linda så klev han upp och jag låg kvar. Vid kvart över två så åkte vi in mot stan där vi skulle till Fridhemsplan på Thaimassage som jag givit till mig och Michel i alla hjärtans dag present. Kan säga att det var otroligt underbart och både han och jag njöt som fan. Det ska bli något vi gör oftare han och jag i och med att båda blir stela lätt. Mysigt värre.

Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på Melodifestivalen.. skulle egentligen åka till Michel och tittat med honom efter en snabb visit hemma för dusch. Pendeln krånglar ju som fan så det blir inte så, han kanske däremot kommer till mig snart för han har inte kommit hem ännu för pendeln krånglar och sedan så skulle han möta upp en vän. Hoppas i varje fall att han kommer hit så jag får somna med min prins. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0