kärlek övervinner allt

Igår efter körningen så åkte jag hem och duschade lite snabbt innan jag åkte till Märsta till Michel. Vi bestämde oss för att åka och hyra film och köpa snacks med hans mamma. Vi tänkte köpa blekning för att bleka lite slingor i hans hår men bestämde oss för att han ska komma till mig på praktiken istället. Filmen vi kom till fram till var i varje fall Saw 5, som jag kom på när filmen började att jag hade sett haha. Men vi hade det väldigt mysigt under hela kvällen, natten och morgonen och dagen idag. Bara tagit det lungt, sovit ut och haft det underbart. Så himla roligt att prata med Michel när han sover ibland när man tror att han är vaken haha. Hans mamma knackade på imorse och frågade om hon kunde lämna tillbaka filmen och jag skulle då väcka Michel. Han börjar prata om "vadå, Linda?" Hans mamma ba "nej jag tänkte inte lämna tillbaka Linda", och både hon och jag började skratta åt vad han pratade om haha. Sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0