Snart helg

Nu ska jag alldeles strax till skolan. Började egentligen typ nio, men tog sovmorgon idag haha. Blir i varje fall småföretagande där vi ska få reda på grupperna till UF-företagen. Jag hoppas att vi slipper ett "efterhäng" i våran grupp som vi alltid råkar ut för. Jag menar inte att mobba nu, utan vi har bara så dåliga erfarenheter av att ha med någon i gruppen som inte ligger på våran nivå. Det är inte roligt att behöva göra allt liksom. Vi får se hur detta blir. Efter lektionen så ska jag hem och packa innan jag drar iväg och kör. Vid 17.45 så går sedan mitt tåg upp till Säter, ska nämligen jobba imorgon. Ni anar inte hur opeppad jag är på att jobba, men som sagt så behöver jag ju pengar så jag gör det tack vare det behovet. På söndag blir det tidigt tåg hem till Stockholm, alla hjärtans dag. Vet inte riktigt vad jag och Michel ska hitta på, men ska träffa honom och spendera kärlekens dag med honom :).



dålig bild, men min nya jacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0