18 januari

Idag har jag gjort i princip så lite som man bara kan göra alltså. Vaknade vid halv elva kanske och gick upp och åt frukost. Lekte sedan lite med datorn och kollade på film i sängen. Kom sedan på att jag hade filmen från i lördags att lämna tillbaka. Tog och skramlade ihop lite småpengar från min sparstövel och gick och solade 15 min innan jag gick in på ica för att lämna filmen och handla lite. Det är väl i princip det jag har gjort hela dagen, så nu börjar jag få lite psykbryt av att vara hemma. Imorgon är det ju både körning och skola, så då får jag andas lite annan luft. Super! Får dock se om jag hinner till lektionen, har nämligen lovat Sofia att följa med till läkaren med henne när jag kört, hon ska inte behöva sitta där själv. Efter det så får vi se vad som jag hittar på, men det märker vi! Blir super :).




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har frågestund, kika in och fråga något!:)

2010-01-18 @ 20:13:37
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHA, du minns det? ;) synd att du inte har kvar videon.. :( på tal om sånt!! har du gamla bilder i nån gammal dator..? vore fint att få dem isfl :D

2010-01-21 @ 23:09:02
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0