23 januari

Idag har jag ju som sagt varit och hämtat min bil med pappa och bror. Den ska dock in på verkstaden på måndag-tisdag då dom har råkat koppla ur värmen och stereolampan när dom bytte en lampa i instrumentbrädan. Väldigt klantigt, men men. Vi vet i alla fall att det fungerade i och med att det gjorde det när vi provkörde bilen i torsdags. Efter att vi hämtat bilen så släpptes jag av hos min mor där hon fick se bilen och sedan så fick jag en rejäl massage. Otroligt välbehövt och skönt, även om den jag fick nu på kvällen av M' var bättre. Pappa var sedan snäll och skjutsade mig till Märsta till killen med glittrande ögon där vi var en stund innan vi fick skjuts av hans mamma till stationen. Vi begav oss till Helenelund och gick sedan till Kista galleria där vi hade bestämt att vi skulle gå på bio. Vi hittade dock ingen film som vi ville se utan begav oss i stället hem till mig för lite mys, prat och musik. Nu är jag ensam hemma igen. Följde honom till Gullmars och sa hejdå där för ca 70-80min sedan. Ligger bara och tar det lungt nu och tänkte titta på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0