23 januari

God morgon alla läsare. Många av er ligger säkert och sover vid detta laget, men inte jag. Jag har hunnit med mycket. Tvättat håret och duschat, fönat håret samt plattat det. Har även hunnit med att sminka mig och klä på mig. Så jag är redo för dagens alla händelser. Nu vid elva ska vi börja med att bege oss till Uppsala jag, min bror och pappa. Vi ska nämligen hämta min lilla Blueberry, min bil alltså. Sedan så ska jag ev. få en helkroppsmassage av mamma om jag orkar med det. Vid två-tre någon gång ska jag åka till Märsta och sötnöt. Vi ska nämligen antagligen gå på bio och gå i affärer lite i eftermiddag och ikväll. Mysigt värre! Nu måste jag dock kila så att jag hinner ta bort mascaran runt ögonen innan vi åker.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0