25 januari

God kväll läsare. Ska nog faktiskt snart sova, är så otroligt trött. Vaknade nämligen klockan 8.00 imorse, vilket inte var att hurra för. Dagen i skolan var spännande i varje fall, eller bara sista lektionen. Vi har ju börjat med Make-up & hudvård nu och första lektionen hade vi idag. Vi fick göra ansiktsbehandlingar på varandra idag, dock så hann bara halva gruppen få så den andra halvan får en behandling på måndag om en vecka. Jag gjorde behandling idag, så jag har nästa vecka vilket jag verkligen ser fram emot. Något annat har väl inte hänt idag riktigt. Imorgon äre Religion, sedan ska jag fixa med mitt busskort och så där och åka hem och äta något innan min körlektion klockan 16.20. Får se om jag kanske träffar M' sedan också. Saknar honom något enormt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0