28 januari

God kväll bloggen. Tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig om en stund.

Idag har vi haft kundpass/dockjobb hela dagen i skolan vilket var oväntat, men roligt. Sofia färgade först min utväxt på förmiddagen, tacktack gumman. Otroligt skönt att slippa utväxten. Efter lunch så hjälpte jag Catrin att lägga lite folieslingor i hela hennes ansats för att få det lite ljusare när hon har det uppsatt. Det blev otroligt bra och både hon och jag blev nöjda. Hon ser otroligt blond ut nu alltså.
När jag slutade så drog jag med pappa och fikade på Söder där jag ev. ska börja jobba. Han som jag skulle prata med var dock inte där så vi får se, han ska ringa. Hoppas verkligen på ett jobb, men får jag inte detta så ska jag leta som fasiken för jag är i stort behov! Direkt efter fikan så drog vi hem och jag nästan sprang från Tvärbanan för att komma hem och byta till träningskläder och åka till Sats med min moster. Vi körde dock en mjukstart. 40min hård powerwalk körde jag, med och utan lutning. Sedan körde vi lite mage, rygg och armar. Stretchade så klart också, viktigt viktigt!

Imorgon blir det skola, hem och packa lr ev. träning, körning och sedan att åka till Säter. Tråkigt nog så tar vi inte Blueberry upp till hotellet, för vi ska tydligen ha med någon stor grej till köket vilket känns tråkigt. Men men, sånt är livet. Nu ska jag i varje fall forsätta att mysa på här i min underbara säng.

 



åh vad jag längtar till lördag!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0