29 januari, fredag

Idag är det fredag, vilket betyder att jag alldeles snart får helg. Egentligen har jag lektion just nu, men har tagit lite sov morgon och går bara på Småföretagande idag, som enligt mig är viktigare än religion som man redan har gjort under grundskolan. Jag hoppas att några treor kommer på våran lektion idag och berättar om UF och vad dom gör, det skulle ju vara skönt att få höra lite hur dom tänkt osv. Vi får se hur det blir. Nu ska jag snart åka i varje fall. Ska möta Alex och Sofia i skolan kl.11 för lite lunch innan lektionen.

Ha det super, vi får se om jag hinner blogga innan jag åker idag annars blir det på söndag eller måndag tror jag.




pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0