Dagen

Vaknade ju som sagt upp med bästa vännen här i mitt rum. Vi åt frukost, pratade och Linda började göra sig iordning. Hon skulle nämligen åka tillbaka till Knivsta med min kära far. Efter att pappa segade så otroligt mycket så sprang jag snabbt in i duschen och tvättade håret trots att Linda var här. Hon hann även se mig både föna á la Etype och platta ner hela skiten. Efter ett hejdå så fortsatte jag med min tillfixning då jag fick sms och det blev bestämt att jag skulle ta mig en sväng till M'. Fort på med kläder och sminka klart innan jag gick till bussen. På väg till pendeln så kom jag på att jag glömt lämna filmen, men det får bli imorgon.
Har i varje fall haft en riktigt mysig och trevlig dag. Både Linda och M' på samma dag, kan ju inte bli bättre hehe. Nu har jag i varje fall varit hemma sedan nio, bara legat i sängen och slöat. Super skönt.

Morgondagen får vi se vad den består av. Kanske ner på stan en sväng, hihi. Sedan får jag se vart måndagen tar vägen. Blir nog bra. En sak vet jag i varje fall, det är att jag ska sova ut ordentligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0