Dagen

Nu är min mobil äntligen såld, och den nya har jag ju som sagt redan fått. Super skönt alltså. Åkte i varje fall till Väsby där jag skulle möta upp Sandra som köpte min mobil och Linda som skulle med mig hem sedan. Hade även bestämt med M' att han skulle komma och träffa mig lite innan dom kom. Han blev dock lite sen så han kom när Linda kommit och jag sålt mobilen, så vi bestämde att han skulle följa med in till stan. Vi gick i varje fall runt på stan och kollade i affärer. Otroligt mysigt alltså. M's vän joinade även oss efter ett tag. Väldigt trevligt!
Vid fyra så sa vi hejdå till M's vän och så gick jag, han och Linda mot pendeln. Han åkte till Märsta och jag och Linda till mig. Vi har sedan bara kollat film, ätit middag och sådär. Kan verkligen rekomendera Baksmällan, sjukt rolig film. Den måste ni se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0