Gårdagen

Är väldigt dålig på uppdatering, men ska försöka ta tag i det. Gårdagen spenderades i varje fall hos Emelie i Knivsta. Vi kollade på Paradise Hotell, som jag tycker är otroligt patetiskt och jag skäms bara när jag ser det. Vi tog sedan även en tur ut och gick en promenad på sjön på isen. Riktigt kallt var det, men mysigt att få spendera tid med "lilla" Emelie (haha, hon är typ 2 huvuden längre än mig). Vi hade det riktigt bra. En armbåge i ögat fick jag också känna på innan jag gick till tåget, tack gumman.




det vita i håret är is


Kommentarer
Postat av: fanny

haha emeliii ! vem är förvånad? (syftar på armbågen)

2010-01-21 @ 16:01:29
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0