God kväll

Nu är det inte mycket kvar av jullovet, vilket är riktigt tråkigt. Men snart är det sportlov, plus att det finns helger och tiden går fort:). Ser fram emot att börja med Hudvård&Make-up kursen nu i skolan, det känns ju som att det är det jag mer vill satsa på. Ett stort minus är dock att vi nu ska börja med Samhällskunskap och religion(var det så?) med en lärare som jag har lite svårt för. Men min moster håller på att utbilda sig till Samhällskunskapslärare, så jag har privatlärare hehe, super bra!
Ikväll, eller idag också för den delen, har jag inte gjort någon nytta överhuvudtaget. Har legat i min säng med min nya mysdress och bara latat mig. Super skönt, och välbehövt. Lite olika magövningar och armhävningar har jag dock gjort. Har upptäckt att trots att jag inte tränat mkt alls, så har jag nu gått ner en del och väger mindre än vad jag i princip någonsin gjort. Väldigt roligt, och det kommer ju bara att bli bättre när jag börjar att träna. Börjar äntligen komma nån vart, så imorgon blir det gymmet med far. Har inte hunnit testa min pulsklocka ännu, så det får det bli imorgon. Ska springa tills jag stupar nästan. Snuvig och slem i halsen fortförande dock, så jag vet att jag kommer att få astma-atacker. Men medicinen får följa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0