God morgon

Nu har jag precis gjort mig klar inför skolan, ska snart bege mig till bussen. Har väldigt ont i ena sidan i munnen, visdomständerna som har varit lite ute ett par år börjar väl tränga sig fram nu. Känns som att detta kommer att bli ett helvete. Kommer ju fasiken inte kunna äta, menmen. Nyponsoppa då haha. Skola som sagt idag, två lektion. 3h Religion, film blää, och sedan 1h småföretagande vilket är roligt. Sedan så ska jag på undersökning och sedan är det helg på riktigt. Helgen kommer bestå utav en tripp till Uppsala då vi ska hämta min och pappas bil som vi köpte igår. Blueberry som jag har döpt lilla bilen till. Helt underbar alltså! Roadtrip here we come!!! WOOOHOOO!


blir lika rörd varje gång jag ser denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0