Nyår

Igår var det ju som sagt nyår, eller vad man säger. Började allt hos Alexandra med Sofia, där vi gjorde oss iordning tillsammans. Sedan fick vi skjuts till Alex pojkväns lägenhet. Där körde vi ölspelet, jag hade dock bara 2 smirnoff ice att dricka under kvällen. Vi tjejer lagade sedan mat, en tre rätters middag som vi åt tillsammans. Jätte mysigt måste jag medge att det var och jag uppskattar verkligen att jag fick komma. Kvällen blev sedan lite förvirrad för mig då jag bröt ihop, som man lätt gör ibland. Men efter pepp-talk från brudarna och efter att ha pratat med M' och bestämt att jag skulle åka till honom så blev allt bra. Firade dock 00.00 slaget på en buss med en jätte trevlig buss chaufför innan jag, vid ett, fick träffa mitt hjärta. Så mitt år började verkligen toppen bra, och det är bara början. Känner på mig att detta kommer att vara ett bra år. Jag är kär, jag fyller 18, ska ta vara på mitt sista sommarlov, ska skaffa jobb och ah, det kmr att bli bra det här!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0