Sessan är borta

Nu är min lilla rosa Sessan borta på lagning, skulle vara gone i 3-4 veckor så att dom får kolla upp problemet ordentligt. Skärmen glappar ju nämligen bara då och då så man kan inte kolla en gång för då kan jag lova att den inte glappar. Nu sitter jag därför med min pappas gamla Dell dator som är enorm och super tung. Kan dock säga att jag måste införskaffa mig en större dator då den lilla rosa är en orsak till mitt problem med nacke och rygg då man måste titta ner så himla enormt mycket. Så ah.. Hoppas nästan att den rosa inte går att laga och man kan få en ny och uppgradera till en 15 tums (A) men det är nog önsketänkande. Ska kasta datorn i golvet och lossa lite saker tänkte jag annars haha. Jag har ju försäkring som täcker det så!

Ni får ha överseende med att det kommer att bli noll bilder nu under tiden i och med att jag inte har någonting på denna dator, tur att spotify finns i varje fall så att man har musik. Hade ju fått fnatt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0