Sista kvällen på lovet då

Nu ligger jag här i sängen och börjar få lite smått ångest och panik. Imorgon börjar skolan igen, och jag vill verkligen inte det. Får panik bara jag tänker på det, men bara att bita ihop.
Var ju som sagt på gymmet med pappa nu tidigare, vid 15 ungefär. Gick så otroligt dåligt alltså, hade sjukt hög puls. Det beror ju på att jag är sjuk fortförande, eller igen kanske man säger. Att springa eller powerwalka med en förkylning är som att köra ett spinningpass i en bastu. Ni förstår vad jag menar. Var helt slut, ont i lungorna och benen höll på att ge vika. Men nu har jag i varje fall invigt min pulsklocka. Efter träningen så handlade jag och pappa mat som jag sedan tillagade. Mums vad gott det var, och shit vad jag är grym i köket. Hemmalagat potatismos med persilja, sprödbakad torskfilé samt en sallad med vinegrett dressing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0