Snabba cash

Nu har jag ganska precis kommit hem från kvällens bio. Filmen var otroligt bra, även om jag verkligen mådde dåligt i dom råa våldsscenerna. Jag har insett att jag verkligen mår illa och mår dåligt när jag hör om misshandel osv. Det sjuka är ju också att som det visas i filmen, så är det ju verkligen på riktigt. Att människor kan vara så rusktigt beroende av smuts, som knark är, det är vidrigt. Att pengarna och knarket är så otroligt viktigt och hur mycket och hur långt dom verkligen går, det är skrämmande och helt enkelt vidrigt. Jag visste ju att det där är en farligt värld osv, men jag har nog inte riktigt velat inse att det är så där som det är. En som golar, blir så grovt misshandlad.. vidrigt. Jag är nog allt väldigt blåögd som min far påstår. Jag vill nog inte inse hur verkligheten verkligen är ibland. Jag mår verkligen dåligt när jag tänker på hur dessa människor lever. Tänk vad stor del av livet det är för dessa människor, det är fan deras liv. Misshandel, mord, pistolskott osv. är deras vardag och inte något ovanligt alls. Jag mår illa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0