Söndag, imorgon börjar vecka 1

Visste ni att det är ändrat så att det numera är 53 och inte 52 veckor på ett år? Jag fick i varje fall reda på det igår. Tog ett tag innan jag förstod vad Madde menade, men ah. Så ni alla fyller numera år 1 vecka tidigare än vad ni brukar i och med att det är en ny vecka på året. Kolla i almanackan på mobilen om ni inte tror mig. Om den visar det, det gör i varje fall min.

Dagen har varit väldigt seg och jag har inte gjort något vettigt. Fast jag har faktiskt städat mitt rum, även om jag inte vikt kläderna och lagt in dom i garderoben ännu då. Men det kommer. Ligger just nu i sängen och funderar på vad som händer ikväll, kanske hittar på något eller så blir det att vara hemma. Det återstår att se.
Vad ska ni läsare göra? Något roligt kanske:)?

Kommentarer
Postat av: Deniese

Hej !

Ursäkta sent svar , har varit med en vän i 3 dagar så tiden har inte funnits för bloggning eller svar på kommentarer .



Nu är det bara att ta nya tag redan på vecka 1 :)

2010-01-05 @ 12:37:22
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:30:27
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0