tuff tuff tåget

Nu är 08:orna på väg hem från Västkusten. Vi sitter just nu på tåget som gick nu vid 18.07, så vi är i Stockholm vid 22 ikväll. Så himla gött att vi slipper byten också, för det hade jag inte klarat av nu alltså haha. Vi har i varje fall haft det super härligt här nere. Har varit roligt att få se vart älsklingen pluggade och bodde nere i Färgelanda, veta hur han hade det när jag satt på andra sidan datorn och chattade med honom. En riktig liten håla alltså, värre än Knivsta. Hänt mycket men ändå inte mkt alls här nere. Vi har åkt mycket bil, Daniels bil som min kära körde. På tal om bilen så total dog den även idag när vi skulle åka tillbaka hem till Dalle och Emma, så vi fick vänta på skjuts och så. Så himla typiskt alltså, men skönt att det ändå hände i Uddevalla och inte mitt ute i skogen i FLA.

Slutsumma på denna semestern, i princip kärleken och jags första semester, är kanon alltså.

Kommentarer
Postat av: fanny

det finns värre än knivsta alltså? jesus!

2010-08-04 @ 10:27:49
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0