Dagen innan skolavslutningen

God morgon. Har precis lagt på lite färg på mina ögonbryn som jag snart ska tvätta bort, skönt. Älskar att färga min ögonbryn riktigt mörkbruna så att jag slipper att måla dom. Idag ska jag som sagt fixa min tatuering, hoppas verkligen att den blir bra nu för jag är trött på detta. Michel ska följa med mig så det blir nog bra, han kan berätta för dom att det inte ska behöva gå till så här. Efter det så blir det bara mysdag. Skönt att bara ta det lungt. Dom enda planerna jag har idag är tatueringen och sedan klippa min bror ikväll. Har inte orkat klippa honom, han har bett mig 2månader men jag har ingen ork, men nu mutade han mig med 400kr så jag kunde inte tacka nej haha.

Hoppas att ni alla får en härligt dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0