hejdå Stockholm

Nu har jag sommarlov :D. Helt underbart alltså. Det tråkiga är att det är mitt sista sommarlov nu. Men men, njut Linda, njut.

Idag ska jag vara hos Sofia vid 10. Hon ska klippa mig och jag ska locka hennes hår samt göra ett sotöga på bruden. Efter det så åker jag till min kära pojkvän i Märsta och lämnar all min packning och umgås med honom. Klockan 19 ikväll så ska jag vara barnvakt på St:Eriksplan åt en liten sötnos. Klockan 22 slutar jag och beger mig till Michel igen. Så min dag är ganska fullbokad, något mer orkar jag inte med i varje fall.

Imorgon bär det av upp till Dalarna och Säter, tidigt tidigt. Victoria tar studenten så vi tänkte kolla på hennes utspring. Så nu Stockholm och mina vänner, ses vi inte fören den 27-28 juni. Klirr klirr i kassan.

Kommentarer
Postat av: jessica

saaaaaknar dig, vi MÅSTE ses när du kommer hem igen!!

2010-06-12 @ 17:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0