På väg

Sitter just nu i bilen på väg upp till Säter. Vi ligger lite efter våran tidsplanering, men vi hinner ändå så det är lungt. Sitter och lyssnar på min iPod och dunkar högt. Stannade till i Uppsala för att köpa present till Vici som tog studenten idag. Planen var först att vi skulle på hennes utspring klockan 12 i Falun men hon sa sedan att vi lika gärna kunde komma på hennes mottagning klockan 16 hemma hos henne i Säter i stället, så det gör vi. Blir nog trevligt.

Vet inte om jag tycker att det ska bli kul att jobba, men jag tänker bara på pengarna. Michel är ju i varje fall med mig alla dagar jag jobbar, vi gör det tillsammans. Emelie, min äldsta vän, ska också jobba dessa två veckor så det blir ju super. Får hoppas att det blir en kul sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0