arton dagar kvar

Dagen började med att jag vaknade upp med Michel här hemma hos mig. Fick en aning panik när jag insåg att min mobil inte var inställd på sommartid, men som tur var så vaknade min kropp rätt tid ändå (när jag skulle vakna alltså). Sminkade mig och klädde på mig för att sedan väcka älsklingen. Vi tog pendeln tillsammans mot Sollentuna. I Sollentuna så mötte jag upp Linda och Michel åkte efter att han köpt (läs:jag) en dricka vidare hem till Märsta. Jag och Linda, som inte setts på länge strosade runt lite i Sollentuna centrum, åt och sådär. Insåg hur jag verkligen inte längre orkar handla. Eller iofs så hade jag inte pengar och då är det inte speciellt roligt att gå i affärer, men blev total slut efter bara ett par timmar. Vi hade i varje fall det super mysigt och roligt, kanon. Vi skiljdes vid pendeln för att åka åt varsitt håll hemåt. Nu är jag och har varit hemma ett tag och tänkte snart kolla klart på The notebook som jag och Michel kollade på inatt, men jag somnade som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0